sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Päätä seinään!

Viikonloppu taas lusittu, onneksi siskon perheen luona niin pysyi koira-asiat hetkellisesti pois mielestä. Sain rekuilta viestiä viikonloppuna ja vaihteeksi vähemmän hyviä uutisia, tai ei ainakaan niin rohkaisevia. Narttua mistä olin ja olen edelleen kiinnostunut on kysellyt myös eräs perhe, sinällään ei siinä mitään, mutta mitä luulette kumpi kuulostaa paremmalta: perhe maalla omakotitalolla ja isolla pihalla varustettuna VAI yksinäinen opiskelijatyttönen pk-seudulta kerrostalosta? Varsinkin kun kyselemäni narttu on hieman arahkon oloinen jos oikein ymmärtäisin. Spostissa toki vakuutettiin ettei kerrostalo sinällään ole huono ja sain puhelinnumeron kotihoitopaikkaan eli periaatteessa pitäisi vaan ottaa luuri korvaan ja soittaa, mutta.. Itse olen sitä mieltä että ensin kysyneellä on etuajo-oikeus niin sanotusti. Huomenna pitäisi kai selvitä hieman tarkemmin tämänhetkinen tilanne ja mikäli näytetään vihreää valoa, soittelen viimeistään tiistaina kotihoitopaikkaan ja kyselen tarkemmin millainen karvaturri siellä majailee. Turha sitä itseään on liikaa innostaa ettei tartte tulla sitten alas kovaa ja korkeelta..

Tämän rekkujen toiminnan lisäksi olen selaillut Apulaa,Hauvoja, Kodittomia ja kodinvaihtajia ja vielä lisäksi rotujärjestöjen omia sivuja utta kotia etsivistä.. Eli enää keltainen pörssi selaamatta ja sitä en halua edes tehdä! Lansujen sivuilla olis 10kk uros.. hmm, ehkei oo ihan mun juttuni, ei oo ehkä parasta alottaa pahimmasta murkkuiästä eteenpäin. Muutamia mielenkiintoisia ilmotuksia olen apulassakin nähnyt ja vielä enemmän siellä on tullut hymisteltyä että jo on erikoisia mixejä ihmisillä.. Suurin ongelma mulla on noitten ilmotusten kanssa se kun ihmiset ei laita spostiosotettaan, itse kun olen ujo soittelemaan puhelimella ventovieraille vaikka kuinka olisinkin oikeasti kiinnostunut..

Rakas ystäväiseni yrittää kovin uskotella että mulle on jossain selkeesti "se oikea" koira kun mikään ei mistään nappaa, itsellä alkaa toivo hiipumaan ja toisaalta, ei tässä pitäisi mikään kiire olla kun katonkin saan pääni päälle vasta parin kolmen viikon päästä, mutta kun MÄ HALUUN!

Ei kommentteja: