torstai 13. lokakuuta 2011

Katse Tulevaisuuteen! (ja onneksi sähköpostissa ei ole käyntilaskuria)

Kuten otsikosta voi arvata, tänään on kytätty spostia ja odoteltua joskos sieltä jotain kuuluisi yhdestä rescue-nartusta, mistä laitoin kyselyä, vielä ei ole kuulunut mutta jos vaikka viikonlopun aikana sitten kuuluisi jotain. Kuitenkin oma fiilis siitä että meikälle tulee aikuinen kotia etsivä koira on koko ajan kasvanut ja melkeinpä tällä hetkellä olo on sellainen että vain sellaisen haluan.

No mutta tässä illalla on katse suunnattu tulevaisuuteen, ehkä vähän liiankin optimistisena olen katsellut ja lueskellut erilaisia asioita. Ensinnäkin lueskelin Rekkujen sivuilta muutaman neuvoa antavan artikkelin mitkä tähänkin linkitän;
Pieni koiran ottajan opas
Kuinka lähestyä koiraa?
Eroahdistuksesta
Remmissä Räyhääjät
Itse löysin mielenkiintoisia vinkkejä teksteistä ja ainakin orientaatiota tulevaan, vaikka tulevasta ei ole vielä edes tietoa.

Lueskelun lisäksi katselin Rakkaitten Haukkujen tarjoamia kursseja siinä toivossa että sieltä jotakin löytyisi, toki vilkuilin muittenkin pk-seudulla toimivien koirankoulutustoimijoiden (hyvä sana) tarjoamia kursseja - ei vielä ole ajankohtaista mutta kaikkea kivaa löytyi ja apua pitäisi olla tarjolla jos oman koiran kanssa (sitten kun se tulee) jotain suurempian ongelmia ilmenee -  ensimmäisenä juostaan toki ystäväni luokse parkumaan oven taakse apua, mutta jos sen jälkeen tarvitsee vielä ammattilaista kiusata niin siinä tapauksessa.
Ja siinä kun pääsin lueskelemaan kaikenlaisia kurssijuttuja niin löysin myös mielenkiintoisen luennon, tai siis ihan perusasioita kai siellä käydään, mutta voisi olla ihan hyvä käydä kuuntelemassa mitä ammattilaisilla on sanottavaa, lähtisköhän tää ystävä mun kanssa tällaselle luennolle? Näin pitkälle oon päässy tänään ja toki, vielä pidemmällekin, nimittäin päätin että sitten kun oon rikas sos.työntekijä  (*virn*) niin lähen käymään kouutusohjaajakurssille, sen verran vetää koulu ja talous tiukille nyt ettei pysty, eikä sillä että mä sitä työkseni, mutta vois sitten ite hyödynnellä kun kerran rahoissa kierii lto:n palkoilla.

Että tällaset hullut suunnitelmat mulla tänään kun kerran odotellessa on pakko jotain keksiä, ja saapa nähä mitä vanhemmat sanoo mun tän kertasesta koiraprojektista, toisaalta, kai tässä nyt jo sen verran aikuisia ollaan että omat virheet saa tehä ihan ite!

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Juu juu, kaikki kurssit on pop :) Ja ois kiva jos joskus vois käydä niissä niin, että olisi joku tuttu mukana.. Yleensä kun olen se yksinäinen kummajainen :P